Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het plaatsen van een bestelling is erg eenvoudig:
1) Ga naar de pagina van het product dat je wilt bestellen; selecteer je maat en het aantal. Vervolgens klik je op ‘in winkelmand’.
2) Je kunt nu direct door naar de afrekenpagina of meer producten toevoegen aan je winkelmandje door op ‘verder met winkelen’ te klikken.
3) Wanneer je alle sokken die je wilt bestellen in je winkelmandje hebt, klik je op ‘verder met bestellen’ en vul je daar alle gevraagde gegevens in.
4) Nadat je de gegevens gecontroleerd hebt, klik je op ‘afrekenen’
5) Afhankelijk van de manier van betalen, kun je nu betalen of krijg je de informatie over je betaling te zien.
6) Je bestelling is afgerond. Wanneer je de sokken binnen krijgt, is afhankelijk van je betaling, wij versturen ‘direct’ op het moment dat de betaling binnen is: betalingen voor bestellingen die we op zondag tot en met vrijdag voor 22:00 binnen krijgen, worden nog dezelfde dag verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe kan ik betalen?
Kan ik mijn producten retourneren?
Zijn de prijzen inclusief BTW en verzendkosten?
Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog binnen?
Kan ik de sokken naar een ander adres laten versturen?
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Hoe zit het met de garantie?
Andere vragen?
Mail:
johan@johanvandun.nl of rick_vesteeg@live.nl
Bel
Johan: +316 – 51133830, Rick: +316 – 81967776 of Jeroen: +316 – 53252960